İyi ama, bir takım adamların insanı 4 yıl kilit altında tutması için elbette bir suç olmalı.. Onlar her şeyi iyice düşündüklerini sandılar.Sonra da beni hapse attılar,4 yıl hapiste tuttular, beslediler.Bunu güya beni adam öldürmeyecek bir insan haline getirmek için ya da korkayım da bir daha adam öldürmeyim diye yaptılar. Biran durdu "Ama şimdi Herp ya da başka birisi çıksa ve üzerime yürüse, ben yine aynı işi yaparım.Hiç düşünmeden.Hele bir de sarhoş olursam işte insanın canını sıkan bu aptallık.
İstanbul'da hayat yok .Diyebilirim ki oradaki halk yaşamıyor, gaflet ve miskinlik içinde uyuşmuş, yalnız bitkisel hayat sürüyor. İşin komik tarafı, eğer İstanbul halkı hayattan ve eğlenceden mahrum olduklarını bilseler şikayet etseler insan tahammül eder. Halbuki oradaki herkeste 'yaşıyoruz ve eğleniyoruz' fikri mevcut ki işte beni ağlatacak kadar güldüren de budur!