Çocukların bir şeyi niçin istediklerini bilmedikleri konusunda derin bilgi sahibi bütün öğretmenler ve eğitmenler hemfikir; fakat yetişkinlerde çocuklar gibi bu dünyada oradan oraya sürükleniyorlar, onlar gibi nereden gelip nereye gittiklerini bilmiyorlar, onlar gibi gerçek amaçlar doğrultusunda hareket etmiyor ve onlar gibi bisküvi pasta yerine göre şeker yerine göre sopayla yönetiliyorlar genellikle buna kimse inanmıyor ama bana göre bu çok açık bir şey.