Fadime Alaftekin

Fadime Alaftekin
@FadimEA112
“”…dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
"Bir insana değil; yollara, ağaçlara, çiçeklere, su sesine, kedi mırıltısına, kitap sayfalarına, defalarca dinlenen şarkılara aşığım. Benden insanlara yar olmaz..."
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk tekdüze bir yaşamda gizli.