Fadime Alaftekin

Fadime Alaftekin
@FadimEA112
“”…dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
Maaşım yokken daha iyiydim sanki. İnsan biraz para kazanınca eskisinden de fakir oluyormuş. Hiç para her şeye yetiyordu, biraz para hiçbir şeye yetmez oldu.
Fadime Alaftekin isimli okura yanıt verildi
Fadime Alaftekin
Doyumsuzluk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Maaşım yokken daha iyiydim sanki. İnsan biraz para kazanınca eskisinden de fakir oluyormuş. Hiç para her şeye yetiyordu, biraz para hiçbir şeye yetmez oldu.
Fadime Alaftekin
Bunu hep söylerim atanmadan önce daha iyiydi sanki diye
Selam
Dört elle sarıldığımız birçok kıymetlerin; uğrunda, sahici bir insan gibi kalbimiz ve kafamızla yaşamayı feda ettiğimiz binlerce sözde mühim şeylerin ne kadar kolay fırlatılıp atılabileceğini bana öğreten Yusuf! Benden de sana selam olsun...
Alıntı
Yusuf kaynun isimli okura yanıt verildi
Fadime Alaftekin
Hahahaha sana da selam olsun
KAFAMIN İÇİ KIYAMET
Osho diyor ki; "Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz. Ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi, kırıcı ve gururluyuz."
Hayata Dair
A.Vahap Doğan isimli okura yanıt verildi
Fadime Alaftekin
A.Vahap Doğan Alışmak kötü değil midir
KAFAMIN İÇİ KIYAMET
Osho diyor ki; "Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz. Ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi, kırıcı ve gururluyuz."
Hayata Dair
A.Vahap Doğan isimli okura yanıt verildi
Fadime Alaftekin
Kırgınlıklarımız geçmiyor maalesef…