Fadikuu

Fadikuu
@Fadime_08
Ne çok öldük birazcık yaşamak için...
Cevabını asla veremediğim bir soru var içimde; "her şeyi tek başıma yapmak zorunda kalmak beni büyütüp güçlü mü yaptı, yoksa içimde büyüyemeyen yaralı bir çocuk mu bıraktı..."
Duygu ve Düşünce
ACAR BEY isimli okura yanıt verildi
Fadikuu
ACAR BEY Rica ederim.😌
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cevabını asla veremediğim bir soru var içimde; "her şeyi tek başıma yapmak zorunda kalmak beni büyütüp güçlü mü yaptı, yoksa içimde büyüyemeyen yaralı bir çocuk mu bıraktı..."
Duygu ve Düşünce
ACAR BEY isimli okura yanıt verildi
Fadikuu
ACAR BEY Yok maalesef bende başka bir yerden görmüştüm ama hatırlamayorum.
Cevabını asla veremediğim bir soru var içimde; "her şeyi tek başıma yapmak zorunda kalmak beni büyütüp güçlü mü yaptı, yoksa içimde büyüyemeyen yaralı bir çocuk mu bıraktı..."
Duygu ve Düşünce
ACAR BEY isimli okura yanıt verildi
Fadikuu
Yok bana ait değil.😌
Bugün de bitiyor ama içimde tamamlanmayan onca şey kaldı...
Münzevi isimli okura yanıt verildi
Fadikuu
🌾