Fadikuu

Fadikuu
@Fadime_08
Ne çok öldük birazcık yaşamak için...
"Herkes ölebilir,ölebilir de ;ama çocukların anneleri ölmemeli."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim Büyük Çaresizliğimiz
‟Ender benim için şiir yazar mısın?ˮ ‟Yaşadığım acıları ve belirsizliği anlatan bir şiir.ˮ Onu reddettim. ‟Okumak kimilerine yazmayı öğretir, banaysa yazmamayı öğretti. Edebiyat ve ibadet dahil, bir tür vecd hali yaratan bütün faaliyetlerin nihai amacı o faaliyeti yapmamayı öğretmek olmalı.ˮ Bizim Büyük Çaresizliğimiz Syf.114
Film
"Dağların ardını gurbet sanırdım meğerse gurbet;gidenin kalana bıraktığı yermiş.Sonra anladım ki cenazeler ölenler için değil ,kalanlar içinmiş."
"Allah'ım sen anneme rahmet et"
Annem...
Bak yeni yıl tekrarlanmayı hiç aksatmadı ilkbahar bitti,sonbahar yaz da gelip geçti... İnsan ruhunu titreten kış bile ha bitti ha bitecek. bi sen yeni yaşa giremedin bi sen 2023'ten gelemedin canım annem...
Ah Hayat