Fadikuu

Fadikuu
@Fadime_08
Ne çok öldük birazcık yaşamak için...
@Fadime_08·
·
sabitlendi
"Bir annenin gülüşü, özlemin en güzel resmini çizer çocukların yüreğine. Gittiğinde de o resim kalır yüreklerde ve olgunlaşır ufacık çocuklar." (08.11.23)
Annem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir çocuk için annenin yokluğu sadece bir eksiklik değil, bazen çocukluğun da bitişi oluyor...
Anne
Serçelerin Şarkısı
Dünyevi hırslar içinde sağırlaşan insan, ancak her şeyini kaybettiğinde veya durduğunda ruhunun şarkısını duyabilir.
Film
YerdekiSüperYıldızlar
"Kaderimiz avuç içimizde değil, kromozomlarda yazılıdır."
Film
Cennetin Rengi
"Parmaklarımla Allah'ı arayacağım..."
Film