Mehmetcan

Mehmetcan
@Fafnir
Benim bu dünyada duyduğum nefret, içimdeki hislerin en iyisidir.
Evrendeki yaratılmış tek şey gibi ‘'Anlam" Orada bir yaratık tüm tarihi barut ve kandan Hem de kutsallar var haç, hilal ve yedi kollu şamdan gibi Bir çok savaş bu yüzden ve neresiyle anlar dini ?
Edebiyat
Reklam
Ben iki elimde iki hançer Kıpkızıl günahlar örmüşüm Bu eller benim ellerim Cennetten kovuldular...
Edebiyat
"Ne denmelidir bilemiyorum sevgim acıyor."
Edebiyat

Mehmetcan

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
Beğendi
·
2022 31. kitabı
Turgut Uyar
7.2/10 · 38,9bin okunma
Dünyanın bütün kitapları doyuramaz kafamın açlığını. Neler neler okumadım! Ama yine de kafamın açlığından ölüyorum... Anlayışım arttıkça, bilgim eksiliyor...
Edebiyat