İçimde cam kırıklarına benzeyen bir gönül kırıklığı..
Kapatıyorum sayfalarını eskimiş bir kitabın..
Tozlu hüzünler, solgun bir gülümseyiş tadı..
Ataol Behramoğlu
Özlüyorum lan!..
Çok özlüyorum..
Başka türlü bir özlemek bu ama..
Hani böyle herkesin herkesi özlediği gibi değil de..
Sadece ben böyle özlermişim gibi..