İntihar etmek. Herhangi bir nedeni olduğundan değil. Bütün hayatı tek bir neden olduğudan. Yaşadığı her şey yüzünden. Bazı insanlar böyledir. Diğerlerine göre çok daha kırılgan olurlar. Ölümü sırtlarında bir çanta gibi taşıyıp yorulduklarında önce onu açarlar.
Çok yalnızım, dilsizlerin yalnızlığına benziyor yalnızlığım, onun için hoş görün bu gevezeliğimi,dinleyecek birini bulunca boşalttım içimi, susamazdim daha...