Çünkü Oğuz Atay'ı da okudum seni de tanıdım... Diyebilirsin ki Bir insana, fotoğraflardan ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? Haklısın. Belki de çok az... O zaman şöyle demeliyim: seni az tanıyorum... Az... Sen de fark ettin mi? Az, dediğin küçücük bir kelime. Sadece a ve z sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. o alfabe ile yazılmış on binlerce kelime ve yüz binlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında biri başlangıç diğeri son nokta ama sanki birbirleri için yaratılmışlar yan yana gelip de birlikte okumak için aralarındaki her harfi teker teker aşık birbirlerine kavuşmuş gibiler senin ve benim gibi... Bu yüzden, belki de az çoktan fazladır. Belki de az hayat ve ölüm kadardır! Belki de seni az tanıyorum demek seni kendimden çok iyi biliyorum demektir bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım demektir. Belki de az herşey demektir ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir...