Kitap Okur

160'a geldim ama olaylar hiç de merak uyandırıcı değil. Çok basit bir kurgu ile ilerliyor. Sonradan işler değişecekse bilemiyorum okuyan arkadaşlar varsa ne der? Bırakmalı mıyım?
Aysenur isimli okura yanıt verildi
Kitap Okur
sırf yarım bırakmayı hiç sevmediğim için devam ediyorum şu an. biraz daha dişimi sıkayım madem