Ben çok okuyorum ama ezberimde tutamıyorum diyenlere : Okumak bir eylemdir ezber işi değil. Ilkokulda Ortaokulda öğrendiklerini yaz desem bir sayfa yazamaz kimse. Ama bütün bilgilerimiz o bilgilerin temelinde büyür. Okuduğunuz her bilgi sizi gelecekteki bilgilerinizin temelini oluşturuyor. Hatırlamak zorunda değilsiniz ama unutmayın, okuduklarınızdan ibaretsiniz. FO