Fatima Shirin

Fatima Shirin
@FatimaShirin
Güvende hissetmemizi sağlamana gerek yok, çünkü cesur hissetmemizi sağladın. Bu çok daha önemli.
Reklam
Her şey çok güzeldi ama kalbimde, her adımımda hissettiğim bir sızı vardı.
Bunu kendine kanıtlamaya devam edersen, her seferinde haklı çıkacağından emin olabilirsin.
Herkes gibi sen de korkularında haklı olduğunu kanıtla- maya çalışmışsın. Nedir onlar? Ben aşağılık biriyim, kimse beni sevmez... Eğer bir şeyleri değiştiremezsen, benzer şeyleri çok sık yaşayacak ve böyle düşünmekte haklı olduğunu sürekli kendine kanıtlayacaksın. Ama bir yandan da günün birinde bu yolun se- ni mutluluğa ve huzura götüreceği gibi bir inanç hiç çıkmayacak aklından.
Bana da giderek bağlanıyor. Bu hem iyi, hem de kötü. İyi, çünkü terapisti için önemli olduğunu hissetmek tedavide her zaman işe yarar. Kötü çünkü bağlanmak, artık onun içindeki korkularından biri haline geldi.