Herkes gibi sen de korkularında haklı olduğunu kanıtla-
maya çalışmışsın. Nedir onlar? Ben aşağılık biriyim, kimse beni
sevmez... Eğer bir şeyleri değiştiremezsen, benzer şeyleri çok sık
yaşayacak ve böyle düşünmekte haklı olduğunu sürekli kendine
kanıtlayacaksın. Ama bir yandan da günün birinde bu yolun se-
ni mutluluğa ve huzura götüreceği gibi bir inanç hiç çıkmayacak
aklından.
Bana da giderek bağlanıyor. Bu
hem iyi, hem de kötü. İyi, çünkü terapisti için önemli olduğunu hissetmek tedavide her zaman işe yarar. Kötü çünkü bağlanmak, artık onun içindeki korkularından biri haline geldi.