Ama o gitmek zorunda değildi.
O neden gitmişti..?
Küçükken bu düşüncelerle öfkelenirdim ona. Hani gitmezdi? Heni hep gelirdi? Hani hep yanımda olurdu? Neredeydi? Bu kadar mı bıkmıştı benden? Bu kadar mı sevmemişti beni? Bu kadar mı bunaltmıştım onu?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ne zormuş dayanmak;yokluğuna akşamları Çekilip, için için ağlamak bir kenarda Hatırlamak gözlerini, dalgın ve sevdalı Özlemek sonra deliler gibi şarkılarda
Sanırım ki geleceksin her zamanki gibi, Gözlerin duygularını ne kadar saklasa, Taşacak ellerinden alabildiğine sevgi...
*ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN