Fatma Bişkin

Fatma Bişkin
@Fatma56
"Hep aynı saatte gelsen daha iyi olur. Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zaten ben hiçbir şeyin gerçeğine varamadım şimdiye kadar. Yargılarımı sözlere değil, davranışlara göre ayarlamalıydım...
Eğer biri beni sevmiyorsa bu onun sorunudur.

Fatma Bişkin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2017 5. kitabı
Irvin D. Yalom
8/10 · 16,2bin okunma
...İki insanın birbirini bulması bu kadar güç olan bu dünyada bizim böyle manasız sebeblerle ayrılmamızın imkânsızlığını anlatıyordum...