Duygusal açıdan dürüst olmak istiyordum. Zihnimdeki şeylerin üzerlerinde düşünmeye zamanım olmadan yazıya dökebilmek için hızlı yazmaya hep inanmışımdır. İçsel mantığıma her neyse sadık olmak istiyordum. Dünyadaki herhangi bir insan grubuna sadık olmak istemiyordum. Kendi öfkeme sadık olmak istiyordum. Gruplara ait olmaktan hep korkmuşumdur. Demokrat, cumhuriyetçi, komünist, faşist veya… Olabildiğince kendim olmak ve benim ne düşündüğümü keşfedip ortaya çıkarmak, sonrada onu mantık çerçevesinde değerlendirmek istiyordum. Ve ne düşündüğümü görmek istiyordum.