dadaskızı

dadaskızı
@Fatma_2566
Allahtan geldik Allaha döneceğiz...
Uyuma mesajlaşalım diyen de seviyor... Hadi uyu kıyamıyorum yarın görüşürüz diyen de seviyor. Peki hangisi gerçekten seviyor?
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın kalbi öyle garip bir yer ki; en çok acıyı çektiren kişiye bile içinde hep ufak bir merhamet odası ayırıyor." Bin Muhteşem Güneş Khaled Hosseini
Alıntı
Tarık’ın elini yeniden tutmak, Leyla için sadece bir sevgiliye kavuşmak değil; kaybedilen tüm geçmişi, gençliği ve umudu geri kazanmaktı."
Ruhun derinliklerine işleyen sevgi....
Birbirlerinden ne kadar uzak olurlarsa olsunlar, aynı gökyüzünün altında, aynı acıyı paylaştıklarını biliyordu.