dadaskızı

dadaskızı
@Fatma_2566
Allahtan geldik Allaha döneceğiz...
Çocukluktan aşka dönüşüm
Yıllar, acılar ve araya giren o karanlık duvarlar bile Tarık’ın Leyla’nın kalbindeki yerini bir milim bile kaydıramamıştı.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söylesene, kendini harap ettiğin hangi insanın umrundasın? Hani diyor ya Nazım Hikmet; "Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız. öyle işte..
Bir insanı severken yormayın. Nasıl olsa seviyor diye incitmeyin. İnsan zaten en sevdiğine kırılır.” Şu kalsın aklınızda: Yürekten uğurlanan insan, tekrar ağırlanmaz.. 🌿🕊️
İnandığınız her şeyin yalan olmasından daha kötü bir şey var; inanmak istemediğiniz birçok şeyin gerçek olması.
İnsan ve Duygular