dadaskızı

dadaskızı
@Fatma_2566
Allahtan geldik Allaha döneceğiz...
Çocukluktan aşka dönüşüm
Yıllar, acılar ve araya giren o karanlık duvarlar bile Tarık’ın Leyla’nın kalbindeki yerini bir milim bile kaydıramamıştı.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Söylesene, kendini harap ettiğin hangi insanın umrundasın? Hani diyor ya Nazım Hikmet; "Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız. öyle işte..
Bir insanı severken yormayın. Nasıl olsa seviyor diye incitmeyin. İnsan zaten en sevdiğine kırılır.” Şu kalsın aklınızda: Yürekten uğurlanan insan, tekrar ağırlanmaz.. 🌿🕊️
İnandığınız her şeyin yalan olmasından daha kötü bir şey var; inanmak istemediğiniz birçok şeyin gerçek olması.
İnsan ve Duygular