“Bir gün, tam 43 kez güneşin batışını seyretmiştim!” dedi ve ekledi:
“Biliyor musun... İnsan acı çektiği zamanlarda, güneşin batışını başka türlü sever...”dedi.
“Güneşin batışını 43 kez izlediğin zaman çok mu acı çekmiştin?”
İnsanın dostunu unutması çok acı bir durum. Kaldı ki gerçek dostu bulmuş kaç kişi var aramızda? Günün birinde onu unutursam sayılardan başka hiçbir şey bilmeyen insanlara benzerim.