Hayat beni dağıtıyordu, savuruyordu, yakıyordu, halden hale sokuyordu.
Dayanmaya, sabretmeye çalışıyordum;
tüm gücümle, tüm inancımla.
Yoksa geçer miydi acı veya zaman?
Bir imtihandı işte bu dünya,
Herkes bir şeyle sınanmaya gelmişti.
Önemli olan neydi acaba bunun bir imtihan olduğunu fark etmek mi?
yoksa katlanabilmek mi?
En derinden etkileyen acılar bile geçiyordu. Belki izi kalıyordu ama her şey geçmeye mahkûmdu bu alemde işte.
Geçerken aldıklarımız mühimdi acıyı mı taşıyorduk yoksa sevinci mi?
Ah bu tezatlar ve kafamdaki sorular...