Kitabı okurken ciddi ciddi korktum. Kalkıp balkon kapısını bile kontrol ettim. Bunu olumsuz algılamayın duyguyu veriyor kitap, söylemek istediğim bu. Kitabı iki günde okudum, gerçekten gayet akıcıydı. Asla yormuyor zevkle okuyacağınızdan eminim. Olay örgüsü, yer , zaman , mekan hepsi okadar güzel anlatılmış ki adeta anı yaşıyor ve kendinizi orada buluyorsunuz. Keyifli okumalar dilerim.
CerrahTess Gerritsen · Doğan Kitap · 201817,2bin okunma
Belki gerçekten acı çekmişsinizdir fakat bu acınıza bile saygı göstermiyorsunuz, içtensiniz; ancak onurunuz eksik, gururunuz yüzünden en küçük şeyleri bile sorun hâline getirip, içinizde gerçeği çarçur ediyorsunuz. Gerçekten söylemek istediğiniz bir şeyler var fakat korkunuz yüzünden kelimeleri ağzınızda geveleyip duruyorsunuz. Çünkü düşüncelerini açıkça söyleyecek cesareti kendinizde bulamıyor ve kararsız bir küstahlık içinde boğuluyorsunuz. Anlayışınızla gurur duyuyorsunuz ama kararsızsınız; kafanız çalıştığı hâlde yüreğinizi ahlaksızlık karartmış. Oysa yüreği temiz olmayan kimsenin anlayışı da tam olamaz.