Fatma Geçit

Fatma Geçit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·90 syf.·
5 günde okudu
·
2023 17. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
Reklam
Ben iyiliği, sadece iyilik olsun diye yapmayı seviyorum, kötülükten kaçınmayı, kötü olmadığım için yapmayı istiyorum. İyi olduğumda birinin bana ödül vermesi ya da kötü olduğumda birinin beni cezalandırmasından korktuğumdan değil. İyi olmak için bir efendiye ihtiyacımız yok kızım. İyilik de kötülük de içimizde, bizimle beraber doğdu, bizimle birlikte yok olacak. Önemli olan yaşarken neyi seçtiğin, hem de cennet ödülü ya da cehennem cezası olmadan. Hem de ölüp gideceğini bile bile.
Sayfa 405 - Susan·Kitabı okudu
Çünkü dünya bir imtihandır diye buyrulmuştu. Cahillik engelinden atlayamayan, bilgi yükünü taşıyamaz.
Sayfa 143·Kitabı okudu

Fatma Geçit

, bir kitabı yarım bıraktı
Aldous Huxley
7.4/10 · 73,3bin okunma