Gecenin yalnızlığı

Gecenin yalnızlığı
@Fatma_kc
Mutlu edeni mutlu et, hakkıdır. Mutsuz edeni terk et, hakkındır..!
Sadi şirazi ; "Kalbin en güzel ibadeti sevmektir. Sevmenin en güzel tarifi benzemektir. " "Seven sevdiğine benzer"
Reklam
Bugün oturdum ölümü düşündüm, bir darağacında ya da yolda yürürken. Bugün oturdum ölümü düşündüm, yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Şiir
Dışarı çıkmak istemiyorum, kitap okuyamıyorum, evde bir yerde oturamıyorum. Hiç kimseyle konuşmak da istemiyorum. Bekliyorum, bekliyorum. İşin kötüsü neyi beklediğimi de bilmiyorum.
“Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.”
1000Kitap