Gecenin yalnızlığı

Gecenin yalnızlığı
@Fatma_kc
Mutlu edeni mutlu et, hakkıdır. Mutsuz edeni terk et, hakkındır..!
İnsan diyorum zaman zaman kaçmalı. Rutine bağlanan günlerden, gecelerden, günlük telaşlardan, bilhassa kendinden... Uzaklaşmalı, durup düşünmeli güzel günlere inancını yitirmeden.
Alıntı
Reklam
" İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler , şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar."
1000Kitap
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz.
1000Kitap
Kirli bir camdan bakıp herkesi ve her şeyi kirli sanıyorsunuz.
1000Kitap
Beni artık anlamıyorlar ve ben de onları anlamıyorum...
1000Kitap