Çünkü kişisel sorunlarım bir yana, dünyanın felâketlerinden, toplumsal düzenin haksızlıklarından, insanların birbirilerine acımasızlığından sorumluymuşum; bunlara bir çare bulmam gerekiyormuş gibi bir duyguya kapılmıştım. Bu yükümlülüğü her zaman duymakla birlikte, gençliğimde kendimi yalnız sanırdım.
Sayfa 10 - Yapı kredi yayınları 106.baskı·Kitabı okudu
Kitabı beğendim Veba kitabını da okuyacağım ilerleyen zamanda.Bu kitabı okurken Fareler ve İnsanları düşündüm hatta benzettim. Okumanızı isterim iyi günler
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,4bin okunma