Küçük damlacıklar tenine değdiğinde bilirsin,
tatlı bir yağmur öpmüştür seni.
İnce bir rüzgarın kokladığı bir eylül sabahında
doğar güneş, yeni bir can gibi.
Seni düşünürüm yine,
yine seni düşünürüm,
ve seni… yine düşünürüm.
Ve hatırlarım…
Eylül, en sevdiğim aydır.
Kırar boynunu ağaçlar,
yalvarırcasına toprağa:
“Daha sık tut köklerimi…”
Yapraklar henüz yeşil,
sapasağlam dalına tutuklu.
Seni düşünürüm.
Sonbaharı düşünürüm
Ve hatırlarım…
Eylül, en sevdiğim aydır.
Pencereden bakışsak hava durumuyla,
hafif kabarmış denize karşı yakamoz vursa…
Gün batarken sevsem seni,
severek baksam gün batımına,
baksam sana,
gün batana dek.
Düşünsem seni…
sana karşı…
Ve hatırlat bana lütfen:
Eylül, en sevdiğim aydır.