Okuduğum kitaplar arasında beni etkileyenlerden biriydi okurken düşünmek hayal etmek güzeldi kafamda bir film gibi canlandı. Akıcı bir kitap herkes iki kişi ağzından anlatılmasından rahatsız olmuş ama benim için bu artı birşeydi kitabı çok beğendim herkesin okuyabileceği bir tarzda değil eleştirenlerin çoğusununda bu yüzden beğenmediğini düşünüyorum bazı eksikler vardı evet ama mükemmel olan birşey yoktur kusur olmazsa üzerinde tartışılacak bir durumda olmaz böyle olması güzel ...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi...
Kitapta gerçekten aşkın en saf halini gördüm sevmek gerçekten bir 2 kelimeye sığdırılmamalı şimdiki aşklar sadece bundan ibaret içinde yaşamıyor kimse
Kitabın bana kattığı bir çok şey var insanın kişisel menkıbesi için nelerden vazgeçebileceği ve neler yapabileceği anlatılıyor evrenin kişisel menkıbeyi gerçekleştirmek için yardım ettiği ve başarıya hayale ulaştırdığı anlatılıyor herkesin okumasını tavsiye ederim