Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir.
Olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.
Herhangi bir kişinin yada grubun ne kınaması ne de onaylaması, yaşam kalitenizde gerçek bir fark yaratır.
Niye kendilerini bile onaylamayan insanların onayını istiyorsunuz ki?