Okurken çok etkilendiğim kitaplardan..İnsanları nesne olarak gördüğümüzde kendi duygumuza aslında özümüze ihanet ettiğimizi, bunun sonucunda da sürekli kendimizi haklı çıkarmak için başkalarını suçlamaya,çirkinleştirmeye, küçük görmeye başlayarak kalbimizi savaş halinde tutup yaşadığımızı söylüyor.. bunun dışına çıkmak için de adım adım öneriler sunuyor.. kalbimizi barış içinde tutmaya niyet edelim..ne güzel cümle ama.