Çok etkilendigim muhtesem bir kitap. ‘Yapma halinden ‘olma’ haline geçmemiz, mucize olarak sunulan yaşamı güzellikleriyle,şükürle,niyetle yaşamak için neleri gözden geçirmemiz gerektiğine dair bu kitap. En çok kendimizi engelleyenin yine kendimiz olduğunu farketmek,geçmişi ve gereksiz bağlantı ve yüklerimizden arınmamız gereken,en zor olanın da kendimizi sevmekten kabul etmekten layık görmekten geçtiği bu yolda bu yaşamda herkesin yuvada olup olmadığını sorgulatan bir kitap.