Sonunda sokaklar beni öyle bir hırçınlaştırdı ki bile bile odama kapandım , günlerce kapı önüne bile çıkmadım . Gözümün önünde , kaldırımlarda mekik dokuyan , telaş içinde , kuşkulu , asık suratlı , heyecan içindeki insanlara tahammül edemiyordum.
Bu heyecan , bu telaş , bu hırçınlık ne diyeydi?
Çünkü insanlar kötüdürler , kötünün de kötüsü !!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!