Hayvanları sevin , tanrı onlara en temel bilgileri ve dertsiz tasasızlığı bahşetmiştir.
Onların keyfini kaçırmayın , rahatsız etmeyin , mutluluklarından alıkoymayın , Tanrı’nın isteklerine karşı gelmeyin.
İnsanoğlu hayvanlara olan üstünlüğüyle övünmesin , hayvanlar günahsızdır , dünyayı mahveden , geçtiği yerden ahmaklık izlerini bırakansa insanoğludur.Ne yazık ki bu söylediklerim hemen hemen hepimiz için geçerlidir !