Fatmaaa

Fatmaaa
@Fatmazel__
Bir yerimiz varsa bu dünyada her şey insanca olmalı. Sevmek de yaşamak da ölmek de…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Arka Kapaktan
Hayatın en çetrefilli meselesi, çözülmesi en zor sırrı, gerçekte kim olduğumuzdur.Çünkü herkes hayatının bir yerinde kaybolur…
Doğan kitap
Arka Kapaktan
Evimi bulamıyorum. Kendimi bildim bileli arayıp duruyorum. Hiçbir sorgulamamda cevaba ulaşamıyorum. Sanki yersiz ve yurtsuzum. Hatırladığım ilk anılarımda bile aidiyetsizim. Dünyanın neresine gitsem adressizim. Hangi çatının altına sığınsam yine evsizim. Koca dünyada kendime bir sığınak bulamıyorum. Yerlere, göklere sığamıyorum. Benim evim neresi?
Destek