Fatøø

Fatøø
@Fatoo__krt22
Lübbetülayn
“Bütün hayatım boyunca sürekli olarak düşünmekten ve hissetmekten kaçtım .Kendimi sürekli düşüncelerin ve duyguların arkasında bir gölge gibi hissettim .Sadece bir şeyi istemek yeterlidir,ama bu istemek insanı doğru yoldan alıkoyar. İnsan, bazen dünyadan tamamen kopmak ister , çünkü hayatta her şey karmaşık, çetrefilli ve neredeyse anlaşılmazdır ."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin Suçun Değil
Hayatındaki sorunları düşün; değersizlik duygun,sana zarar veren ilişkilerinden vazgeçmeyişin, başarısızlıkların,aynı hataları tekrar tekrar yapışın, başkalarına şefkatle yaklaşırken kendine acımasız oluşun,içindeki kaybolmayan öfke ve kıskançlıkların... Bunları yaşamayı sen mi seçtin? Ya da belki de geçmişte yaşadıkların bugün böyle hissetmene neden oluyor. Kendini suçlamayı bırak,bu işleri daha kötü hale getirmekten başka bir işe yaramaz.
Kitap Alıntısı