Hayatındaki sorunları düşün; değersizlik duygun,sana zarar veren ilişkilerinden vazgeçmeyişin, başarısızlıkların,aynı hataları tekrar tekrar yapışın, başkalarına şefkatle yaklaşırken kendine acımasız oluşun,içindeki kaybolmayan öfke ve kıskançlıkların...
Bunları yaşamayı sen mi seçtin? Ya da belki de geçmişte yaşadıkların bugün böyle hissetmene neden oluyor. Kendini suçlamayı bırak,bu işleri daha kötü hale getirmekten başka bir işe yaramaz.