Okumaya başladığım gibi elimden bırakamayıp aynı gün içerisinde bitirdiğim ve kitabın kapağını kapattığım gibi hüngür hüngür ağladığım bir kitaptı. İstanbul'da doğup büyümüş olan Piraye ve Diyarbakır'da doğup büyümüş olan Haşim'in aşkı..
Harika bir kitap olduğu göz ardı edilemez. Aşk ve gurur arasındaki çatışma bu kadar iyi anlatılamazdi herhalde :) Elizabeth ve Darcy.. iki aşık bir o kadarda iki inatçı ve gururlu karakter.