"Biri var gözlerimde, kendimden gizlediğim
Biri var yüreğimde, vazgeçilmez sevdiğim
Biri var... ki bilmiyor onu ne kadar sevdim
Gelse dünyanın sonu söyleyemem...
Biri var!Biri var, güldüğünde gözleri güneş gibi
Bakışı, öyle sakin, sanki denizin dibi
Bakmazsa, sessiz akan gözyaşımın sebebi
Anlatılamaz biri... anlatamam... Biri var!
Biri var, öylesini ömrümde hiç görmedim
Önce de sevdim ama böylesine sevmedim
Sevgimi ona nasıl söylesem bilemedim
Sonsuza kadar sevsem doymam; öyle biri var!"
Gül Ozan