Djdjxjxkkxkx

Djdjxjxkkxkx
@Fcan_karadogan
(Uzun uzun yazdım varsayın:) Hülasa; doğdum, yaşadım, mühlet tanırsa kendi hikayemi yazacağım.
"Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle, hiç olmazsa manen, alakamızı kesmektir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki sevdiğiniz insanları düşünmektesiniz. Ama daha derinlere inin, sonunda sevdiğinizin onlar olmadığını göreceksiniz: Siz bu sevginin içinizde yarattığı duyguları seviyorsunuz! Siz arzuyu seviyorsunuz, arzu edilen şeyi değil...
"Yaptığım seçimler başkalarını tutsak ediyorsa ben o özgürlüğü seçemem."
"İnsan davranışına ilişkin genel ilkelerden birine göre olumsuz bir şeyi kendimizden çok, başkalarında görmemiz kolaydır."
Biz görmüyoruz diye bu bahçenin bir Bahçıvanı yoktur diyemeyiz.