Sevgili Tanrım
Harpo babasına neden beni dövdüğünü sordu. Bay___, çünkü o benim karım dedi.Ayrıca inatçı[...]
Harpo, neden inatçısın, diye sordu bana. Neden onun karısısın diye sormadı.
Sevgili Tanrım,
14 yaşındaydım. Ben hep iyi bir koz oldum. Belki bana bir işaret gönderirsin bu başıma gelenler nedir?
Anamın kolunu çekiştirip duruyordu. Anam da çok erken Fonso iyi değilim diyordu. [...]
Anam Macon’a doktora gitti çocukları bana bıraktı bakayım diye. Güzel. Tek bir laf etmedi babam.
Ananın yapmadığını sen yapacaksın dedi durdu. [...]
Gırtlağıma yapıştı, sesini kesip alışsan iyi edersin dedi.
Ama hiç alışamadım. Şimdi de ne yemek yapsam mide kötü oluyor. Anam söylenip duruyor gözü de hep üstümde. Halinden memnun, ne de olsa ona ilişen yok. [...]
Karnım şiş. Çabucak koşturamıyorum. Anam bana sordu ilki kimdendi diye. Dedim, Tanrı’dan.[...]
Dedim Tanrı aldı onu.
Aslında babam aldı. Ben uyurken aldı. Ormana götürüp öldürdü onu. Bunu da öldürür, yolunu bulsa.
“Ancak nargileyle içilen her türlü meyve ve yaprağının dumanında, tıpkı küle dönüşen her organik maddenin dumanındaki gibi, kanserojen nitelikte aromatik bileşikler bulunur ve her nefeste bunlar akciğerlere dolar.”