Doğru adam, sevgiyle büyümüş olduğu için, kendini belli ediyor. Kestirip atmıyor,
Gönül alıyor,
Ayrılmayı değil onarmayı tercih ediyor,
Güzel seviyor, sarıp sarmalıyor.
Ve bayağı “ev” oluyor.
Tanıyorsun görünce yani.
Zaten evini nerde görsen tanırsın.
Kitabı okumaya başladığım anda elimden bırakamayarak bir solukta okudum. Gerek hikaye akışı gerek çevirinin güzelliği sizi bu dünyadan alıp kitapla özleşmenizi sağlıyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.