bu da bizim hükümdar:) müdürün odasında bekleyeceğine ben okudum,fena mı :) bu da böyle bir kitap:)ayılıp bayılmadıysam beğenmedim de demem ya,keyifliydi...
Arkadaşın tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitaptır, gayet verimli oldu benim için; artık arkadaşımın tavsiyelerini dikkate almamayı, hatta kendisiyle arkadaşlığımı sonlandırmayı-çok mu abartı olur - düşünüyorum:))))