Arkadaşın tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitaptır, gayet verimli oldu benim için; artık arkadaşımın tavsiyelerini dikkate almamayı, hatta kendisiyle arkadaşlığımı sonlandırmayı-çok mu abartı olur - düşünüyorum:))))
"Zulmü anlatırken zulmetmek zalimliktir! "şeklinde bir söz uydurmamı sağlayan bir kitaptır kendileri.sabah dersim var,umarım yağmur olmaz bisikletime atlayıp giderken ve umarım dünkü gibi mezarlıktan geçerken kaza yapmam; amin...