200-300 sayfada anlayabileceğini beş yüz bin sayfada neden aktarırsın,bilmem; üniversitede bı hoca ile tartışmıştım hakkında,okuyunca seversiniz demişti,biz adam olmayanı okumayız hocam diye artistlenmiş idim nedense; okuyunca hayata bakışım değişti mi,bir miktar,az insan olmanın çok bı zararı olmaz. Uzuncası, beni yoruyorsun,olsun; müzene gelmeyeceğim, güzel.