Bir insanı anlamak... Ohoo...
Yahu şu kadar yıl birlikte oluyorsunuz, adamın, arkadaşın ruhunu bilirim diyorsunuz, günün birinde öyle bir iş yapıyor, öyle bir söz söylüyor ki, apışıp:
-Yahu ben bu adamı tanıyamamışım, yuh olsun bana da, aklıma da.
Diyorsunuz.
Zor iştir efendim.
Bir insanı tanımak, zor iştir...