Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Kimseler tutmadı elimden Koskoca bir yaz bitti...
Reklam
Ah! Şimdi şu sessiz gecemde bana: -Turgut, kalk gidelim.- diyen bir dost olmalı..
"Temmuz çoktan bitti. Ağustos da bitecek.. Eylül'de ellerin üşüyecek, Isınmak için geleceksin... Biliyorum."
işte ben hep böyle garip mahzun, bir şey beklermişçesine yaşıyorum.
Şiir
Mutsuzluktan söz etmek istiyorum Dikey ve yatay mutsuzluktan Mükemmel mutsuzlugundan insansoyunun sevgim aciyor
Reklam