Karakterinizi biraz kirletmeniz gerek. Yanlış olduğunu bile bile bir şeyler yapsın, kötü olduğunu bile bile. Gerçek hayatta da böyle olmaz mı? Kötü olduğunu bildiğimiz şeyleri de yaparız değil mi? Kahramanınız o kadar düzgün bir adam ki, hayatı gerçek bir hayat gibi değil de müsamere gibi sanki. Yani öyle bir his uyandırıyor ki okuyan da. Anlatabiliyor muyum? Fazla naif. Bunu kırmamız gerek, biraz kirletmek gerek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖