Alçak insandan vazgeçmeni ve "senin kendin" olmanı istiyorum. 'sen kendin', diyorum Okuduğun gazetenin fikri değil, kötü komşunun işittiğin fikri değil, aksine "sen kendin".
Yanlış mı düşündüğünü, sormadın kendi kendine, ancak komşunun buna ne diyeceğini sordun kendi kendine ya da doğruluğun sana kaç paraya patlayacağını. Bunu küçük adam, sordun kendi kendine, başkaca hiçbir şeyi sormadın.