“Bir romantik olsaydım ‘yollarımızın ayrıldığını hissediyorum’ derdim ama değilim ; o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum .”
Akıp giden bi romandı çok severek ve devamını merak ederek okudum . Tavsiye ederim , okuyun…
İnsanlığımı Yitirirken İkinci defa okunması gereken bir kitap mekan isimlerini bile şahıs ismi sandım bazen, bu biraz zorlayıcıydı. İsimler konusundaki karmaşa çözülse güzel denilebilecek bir kitap. İkinci okumamda notlar alıp okursam bu kitabı daha iyi anlayacağımı düşünüyorum . Tavsiyem siz ilk okuma kim kimdir not alıp okuyun 😀